Heeft u een vraag of opmerking over uw bestelling of over de producten die wij aanbieden? Neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. Eén van onze professionele medewerkers staat u graag te woord.

U kunt onze klantenservice bereiken per telefoon, per e-mail en per post. Bent u al klant bij het Amsterdams MuntKantoor? Dan kunt u ook zelf eenvoudig uw zaken online regelen in het beveiligde gedeelte voor onze klanten: Mijn AMK.

Afwijkende openingstijden tijdens de feestdagen

Vanwege de feestdagen is ons kantoor gesloten van 26 december tot en met 30 december. Gedurende deze week kunt u onze klantenservice helaas niet telefonisch bereiken. Indien u ons een e-mail stuurt, zullen wij er alles aan doen om uw bericht in het nieuwe jaar zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@amsterdam-munten.nl
Adres: Postbus 30339, 1303 AH Almere
Telefoon: 088 - 751 13 40
Bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 09:00 – 17:30 uur
Bereikbaarheid via e-mail en Social Media

U kunt ons uiteraard 24 uur per dag, zeven dagen per week een e-mail, brief of een bericht via Social Media sturen. Indien u onze klantenservice een e-mail stuurt, dan streven wij er naar deze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Berichten via Social Media worden doorgaans binnen één werkdag behandeld. Wanneer u ons per post benaderd, zullen wij uw brief zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 Snelle levering

Munten die direct leverbaar zijn, worden binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

 21 dagen op zicht

U ontvangt al uw zendingen 21 dagen geheel vrijblijvend op zicht. U zit nergens aan vast en verplicht uzelf tot niets.

 Lage verzendkosten

Wij vragen een bijdrage van € 3,95 voor de verzend- en verzekeringskosten. Deze kosten vervallen bij een automatische incasso.

 Eenvoudig betalen

U kunt veilig achteraf betalen met een automatische incasso. Ook kunt u het bedrag zelf overmaken.